|
Budynek: Concrete Slab (Fundament)
Wymagania: Construction Yard
Opancerzenie: Średnie. Concrete Slab poddaje się działaniu większość typów broni. Zniszczonych fundamentów nie można naprawiać, można je tylko wymienić lub porzucić.
Przeznaczenie: Fundamenty sprawiają, że budynki nie ulegają zniszczeniu wskutek surowych warunków planety. Budynek będzie się nieustannie psuł, jeśli nie będzie cały stał na fundamencie.
|
|
Budynek: Wall (Mur)
Wymagania: Windtrap
Opancerzenie: Średnie. Mury mozna niszczyć tylko przy użyciu pocisków kierowanych i dział dużego kalibru. Podobnie jak fundamenty, mury nie moga być naprawiane.
Przeznaczenie: Mury służą do osłonięcia bazy przed atakiem nieprzyjaciela. Same nie stanowią wystarczającej ochrony, dlatego w mur powinno się wbudowywać także wieżyczki.
|
|
Budynek: Construction Yard (Plac budowy)
Wymagania: brak
Opancerzenie: Średnie. Place budowy są dość mocne, ale w różnym stopniu poddają się działaniu różnych typów broni.
Przeznaczenie: Construction Yard jest podstawowym budynkiem, umożliwiającym budowę innych struktur. Dlatego należy go szczególnie chronić.
|
|
Budynek: Windtrap (Wiatrołap)
Wymagania: Construction Yard
Opancerzenie: Lekkie. Windtrap poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Windtrap zapewnia energię niezbędną do prawidłowego funkcjonowania bazy. Jeśli energii zabraknie, fabryki będą pracowały wolniej, a wieżyczki rakietowe przestaną działać.
|
|
Budynek: Refinery (Rafineria)
Wymagania: Windtrap
Opancerzenie: Średnie. Rafineria poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Rafineria służy do przetwarzania przyprawy zebranej przez żniwiarkę na kredyty i magazynowania jej zapasów. Jedna rafineria mieści 2000 kredytów.
|
|
Budynek: Barracks (Koszary)
Wymagania: Windtrap
Opancerzenie: Średnie. Koszary poddają się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Koszary służą do szkolenia oddziałów piechoty a po modernizacji także szturmowców.
|
|
Budynek: Gun Turret (Wieżyczka artyleryjska)
Wymagania: Barracks
Zasięg: Średni
Typ broni: Działo wysokiego kalibru
Opancerzenie: Średnie. Odporna na karabiny i pociski burzące, ale daje się zniszczyć przez pociski kierowane i działa dużego kalibru.
Przeznaczenie: Wieżyczki artyleryska służy do ochrony bazy. Atakuje każdego wroga, który znajdzie się w jej zasięgu. Jest szczególnie skuteczna przeciwko pojazdom ciężko opancerzonym.
|
|
Budynek: Outpost (Posterunek)
Wymagania: Barracks
Opancerzenie: Średnie. Posterunek poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Outpost zapewnia mapę radarową terenu. Jeśli ilość energii nie jest wystarczająca, mapa zostaje wyłączona.
|
|
Budynek: Rocket Turret (Wieżyczka rakietowa)
Wymagania: Outpost
Zasięg: Długi
Typ broni: Pociski kierowane
Opancerzenie: Ciężkie. Wieżyczka rakietowa jest odporna na karabiny i pociski burzące, ale daje się zniszczyć przez pociski kierowane i działa dużego kalibru.
Przeznaczenie: Wieżyczka rakietowa, podobnie jak artyleryjska służy do ochrony bazy. Ma większy zasięg i szybkostrzelność. Do funkcjonowania wieżyczki niezbędna jest energia.
|
|
Budynek: High-Tech Factory
Wymagania: Outpost
Opancerzenie: Lekkie. High-Tech Factory poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: High-Tech Factory jest niezbędna do prodkcji zgarniarek. Atrydzi mogą po modernizacji produkować w niej ornitoptery do ataków lotniczch.
|
|
Budynek: Starport
Wymagania: Outpost
Opancerzenie: Ciężkie. Starport poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: W Starporcie można zamawiać jednostki od ZNAH-u. Jest to opłacalne, gdyż z reguły ceny jednostek są niższe od ich żeczywistych kosztów produkcji.
|
|
Budynek: Light Factory
Wymagania: Refinery
Opancerzenie: Średnie. Light Factory poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Light Factory służy do produkcji nieopancerzonych pojazdów bojowych - Trike'ów, a po modernizacji także Quadów.
|
|
Budynek: Silo (Silos)
Wymagania: Refinery
Opancerzenie: Lekkie. Silos poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Silosy służą do magazynowania przyprawy. Po oczyszczeniu przyprawy w rafinerii jest ona automatycznie rozprowadzana po równo do posiadanych silosów. W silosie można magazynować przyprawę o wartości do 1000 kredytów. Jeżeli uzbiera się więcej przyprawy niż wynosi łączna pojemność silosów, nadwyżka przepadnie. Gdy silosy zostaną zniszczone lub przejęte na skutek ataku, przechowywana w nich ilość przyprawy zostaje odjęta od konta gracza.
|
|
Budynek: Heavy Factory
Wymagania: Refinery
Opancerzenie: Ciężkie. Heavy Factory poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Heavy Factory służy do produkcji cieżkich opancerzonych pojazdów, takich jak czołgi czy żniwiarki. Po modernizacji w zakładzie tym mozna produkować także bardziej zaawansowane pojazdy, ale niektóre z nich będą wymagały posiadania jeszcze innych budynków.
|
|
Budynek: Repair Pad
Wymagania: Heavy Factory
Opancerzenie: Średnie. Repair Pad poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Repair Pad służy do naprawiania uszkodzonych pojazdów.
|
|
Budynek: IX Research Center
Wymagania: Outpost
Opancerzenie: Lekkie. IX Research Center poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: IX Research Center zapewnia technologię potrzebna do konstrukcji niektórych, specjalnych typów broni.
|
|
Budynek: Palace (Pałac)
Wymagania: IX Research Center
Opancerzenie: Ciężkie. Pałac poddaje się działaniu większości typów broni.
Przeznaczenie: Każdy pałac daje dostęp do specjalnych rodzajów broni: pałac Atrydów daje dostęp do Fremenów, pałac Harkonnenów do Death Hand, pałac Ordosów do Sabotażystów, zaś pałac Imperatora do Sardaukarów.
|